sobota 23. října 2010

Ledová óda na zimu


Po dlouhé době se vše začíná uklidňovat, začínám si zvykat na rychlý slet událostí ve škole a konečně se dostávám i k blogu. Doufám, že od teď budu mít víc času na blogařinu.
Včerejší noc jsem skoro celou protančila, měla jsem prodlouženou v tanečních, a tak jsem se dnes rozhodla relaxovat. Moje nohy si to po několika sériích cha-chy, jivu, valčíku a dalších tancích doopravdy zasloužily. Moc dlouho jsem ale v posteli nevydržela, celý dopoledne jsem měla nutkání něco dělat.
Každý týden se těším na víkend (stejně jako každý), na veřejné bruslení na zimním stadionu. A tento týden nebyl vyjímkou, jen se mi zdál o hodně delší něž jindy, takže jsem koukala aspoň na filmy s krasobruslařskou tématikou. Moc sem jich nenašla, ale naprosto mě vtáhli do děje Ledové sny. Na zimní stadion jsem dorazila o hodinu později, takže led už byl rozježděný od rychlých hokejistů a dětiček se stoličkami. Abych pravdu řekla není nic děsivějšího než tyhle malé děti na bruslích. Pokaždé když okolo nich projíždím, tak se bojím, že do nich vrazím nebo jim omylem něco useknu.
Podzim už mě přestává bavit, stýská se mi po bílém a zářícím sněhu, po vůni svařáku, po koledách, které se linou z každého obchodu a po červeno-zelený výlohách obchodů. A co je lepší při stesku po zimě než jít bruslit, tedy kromě výletu na hory ;) Těším se i na extrémně nízké teploty, které meteorologové slibují. Proč?! Protože zamrznout všechny rybníky v okolí a že jich tu je dost. Takže nenastane situace, že bych do někoho vrážela a na rybník můžu jít pokaždé, kdy se mi zachce a ne jen o víkendu. A to je potom ta pravá zima, tváře máte tak rudé, že už nepotřebujete pudřenku, uši už necítíte a nohy se vám rozklepávají nerovností ledu.Ale když se rozjedete, tak to stojí za to, ten pocit svobody, krásný zvuk bruslí na ledu, nádech ledového vzduchu a pocit, že vás nikdo nedožene - že dokážete vše co si zamanete. A navíc bruslení zpevňuje stehna;) Řekněte, kdo by odolal?! V podstatě si moje nohy vůbec neodpočaly, no snad jindy.

                                                                                        Přeji krásný zbytek víkendu. Vaše Terka

 

2 komentáře:

  1. awww.. ted jsem si zaseominala jak sme pred loni byly na tom rybniku za tinky barakem. jak jsme tam jezdily a podlouchaly v ty tme a tichu ten nadhernej zvuk z brusli ryjicich se do ledu, jak jsme se baly jet tan na ten hruhej konec ruybnku, protoze tam byli otvory pro ryby k dychani, jak je v mariankach ta atosfera vanoc, jak kdyz tohle vsechno prozivali spolecne (i s matesem) vsechno je ted jiny chybite mi!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty nám taky Míšo...! Vzpoměl jsem si jak jsme tu u nás před tim než si odjela seděli a pili čaj, pamatuješ ? To bylo všechno uplně vánoční :)

    OdpovědětVymazat