neděle 3. října 2010

Paříž - Praha - Mariánské Lázně

Tak . Právě jsem se vrátil z Paříže!! :/ (NERAD) Přivezl jsem si pár věcí ....Vogue, anglickou Elle, dva čaje jeden Kusmi tea a druhej z Ladurée, pak ještě malý bonbónky co jsem si přivezl už minule, ale tentokrát fialkový :)
 Zpracuju fotky a dám je sem, je jich docela dost. Prošel jsme několik obchodů...:D:D ALE  :/ Diora,Chanel a pár dalších jsem neprošel, protože jsem na ty obchody narazil až v neděli kdy měli zavřeno a Louise Vuittona  byla asi 15metrů fronta  takže jsem se tam bohužel nedostal, ač jsem byl našplápnutej, ale fronta byla fakt na dlouho jelikož pouštěli počet lidí co vyšel- jeden dva lidi a těch lidí přede mnou bylo asi 60:/  ....  - Celkem mě to štve protože zrovna na tyhle jsem se nejvíc těšil že je projdu ...-aspoň mám motivaci na příště. Musím říct že ze začátku jsem se celkem bál jít do těch "dražších" obchodů vejít, protože človek si řiká jak na něj asi budou koukat, ale když jsem viděl ty Francouze jak vypadají (někteří né tak chic jako se o nich tvrdí), tak jsem bezstarostně vešel a zjistil že se vůbec neni čeho bát ;)  Francouzi jsou úžasní a moc milí, skutečně tak jak se řiká (přesto myslím je třeba pamatovat na to že vždycky jsou výjimky, i když popravdě co se týče chování a zdvořilosti jsem na žádnou nenarazil:) ).
Nevím jestli sem ty fotky hodim ještě dneska nebo až o víkendu protože teď se balím a jedu do Prahy....
     Obchod se suvenýry na Champs Élysées    (všechny fotky z Paříže co tu budou jsou focený mnou)                
                                                                                                                                         Matěj                                                                                                        
                                                                                                

1 komentář:

  1. Jsem ráda že jsme prní komentující člověk. Dále jsem ráda že jste změnili dess takto je to lepší mnohem. Chválím a jen tak dál ^^. Angel Shinigami

    OdpovědětVymazat