středa 29. září 2010

Pár postřehů z poslední doby ....






















      
                                                                                                                                                                                      Fotky jsou z přehlídek Burberry, Dries Van Noten, Bottega Veneta, Dior Couture, Roberto Cavalli, Chloé,- možná jsem na nějaký zapomněl všechny si nepamatuju ...(:/) + hit roku Birkin bag 

Fotky jsou ze style.comsonnyphotos.typepad.com, stylebistro.com



Protože jsme teď měl tři dny volna k dobru(pondělí jsme dostali ve škole ředitelský,úterý byl státní svátek a dneska jsme zůstal doma, protože večer odjíždím do Paříže-takže by se mi nevyplatilo jet včera do Prahy a dneska po škole se vracet ...), stihl jsem projet spoustu mých oblíbených blogů, a tak sem dávam to co se mi nejvíc líbilo nebo mě nějak jinak zaujalo ;) Rád bych sem dával fotky nejen zaměřených na dámskou módu ale taky na pánskou, přijde mi že je hrozně málo stránek zabývajících se módou pro muže ...



                                                                                                                                        Matěj  


P.S.: Příští příspěvek bude z Paříže- pokud sem Terka dřív něco nedá:)

Žádné komentáře:

Okomentovat